3:e september

Arg. Så in i helvete arg. På min läkare såklart. Vad annars? Nej nu vill hon att jag ska sova mina Max 4 timmar jag sover om natten i minst 2 veckor. Sen kan hon eventuellt sätta in stilnocten igen. Det var ännu oklart. Jag var flyförbannad och skrek på min sjuksköterska att "nu när jag äntligen har börjat jobba ska jag sabba det då? Läkarens rekommendation var 2ml Theralen 4 lergigan och 2 stesolid. No way tänkte jag. Ska jag gå upp kvart över sex och inte ens veta att jag kört bil till jobbet? Det om något måste ju vara en hälsofara.. Aja ska få remiss till sömnkliniken. Ska bli skönt om dom kan se vad som står på i min hjärna eftersom jag inte somnar.. aja kort inlägg idag. Ska upp klockan 06.15 imorgon för ett jobbpass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: