Ordet stavas ångest

Ångest, dag ut och dag in. Krigsplanen är riven i småbitar. Jag letar flyktvägar, vassa saker. Personalen hack i häl. Aldrig fri. Ska ha läkarsamtal imorgon med överläkaren på andra avdelningen eftersom vi inte har någon överläkare och jag tydligen är den enda patienten med LPT.. Jag skriver mer imorgon efter samtalet. Kommer gå sönder i ångest. Läkare och jag går inte ihop så är det bara. Det var en söt patient som snällt köpte snus till mig iallafall så det tackar jag för. Tänker inte gå in på vad som hände som gjorde att jag hamnade på intensiven, ser det alldeles för triggande.

Saknar min guldklimp.



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så söt katt, liknar mina små två i teckningen.

2016-05-10 @ 19:25:42
URL: http://www.borderlinelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: