Food. TW

När man tror att allting är bra eller börjar bli bättre så dras man lika snabbt ner igen. Det har gått 8 dagar nu och jag har redan gått ner 4kilo. Min lillasyster blev arg på mig ikväll när vi var på bio för att jag inte åt några popcorn. Man märker att dom märker, men ingen säger något. Ingen tycker det är värt att ta upp. I början var det bara slarv, men nu har det blivit en besatthet igen. Vad man får och inte får äta. Hur ska det bli när jag flyttar? Inlagd med dropp har jag varit, ingen höjdare. Blev bältad och fick gott ligga där medans djävulsvätskan åkte rätt in i blodet. Just då hade jag inga krafter att streta emot. Hade jag varit lite medgörlig hade jag kunnat få det frivilligt. Ung och dum var jag. 

Annars då? Håller ihop. Hårt som fan. Ingen sjuksköterske tid och ingen terapeut tid den här veckan. Jag. Kommer. Dö.

Alla tycker att jag är så glad och pigg men det dom inte vet är att jag redan har bestämt mig. Man får väl ändå vara glad sista tiden i livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: