30 januari

Idag var det kaos. Stort kaos. När jag skulle gå ut och röka gick brandlarmet i hela huset. När jag sedan satt ner och rökte så kom det brandbilar, poliser och såklart väktare. Tillsist fick jag sådan ångest så jag sprang därifrån. Gick till närmsta affär, köpte rakblad och satt mig på närmaste toalett och bara skar och skar. Tillslut blev ångesten lite lättare och jag gick ut med papper runt hela armen. Insåg rätt snabbt att jag var efterlyst så sprang till tågspåren och satt mig på rälsen en bit från min stad. Inget tåg kom och jag satt i nästan en timme och insåg att det nog inte skulle komma något tåg så jag satt mig istället på en bro med benen dinglande på andra sidan. Då upptäckte jag att Det kom poliser från båda håll och dom tog tag i mig och drog mig bort från bron. Nu är jag tillbaka på avdelningen och väntar på att läkaren ska komma upp och sy ihop min arm. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: