4 februari

Idag hade vi möte. Jag ska få en privat psykolog 1g/veckan. Jag ska träffa min ssk 1g/veckan. Men den största nyheten är väl att jag ska flytta från familjehemmet till ett gruppboende förmodligen. Vi ska ha soc möte nästa vecka. Jag blir också utskriven nästa fredag och efter det ska jag förmodligen bo hos min mormor och morfar eller eventuellt bo hemma i familjehemmet. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Voxran sattes ut för att den inte gav någon effekt, jag mådde snarare sämre med den. Dock mår jag lika pissigt nu som när jag åt den. Har heller inte självskadat sen jag fick den nya medicinen. Varför vet jag inte, har inte haft något sug efter det. Jag tror dock inte att jag kommer sluta självskada helt men jag tror att det kommer bli mycket mindre nu. Jag kommer nog bara självskada när ångesten välter omkull mig. Ska ha permission imorgon iallafall, hem till mormor och morfar. Helgen blir lugn. Hoppas jag. s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast, såklart man mår sämre i början av medicinering (inte alltid men med vissa meds) och du käkade den i typ 3 v max?

2016-02-07 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: