Någonting galet

Jag har börjat inse att någonting är pågång. Någonting som inte är bra, min magkänsla skriker att någonting är fel. Inte psykiskt men fysiskt. Jag har börjat drömma konstiga drömmar. Jag har också pratat i sömnen och sagt rakt ut "är jag död nu?". Det var min mormor som berättade det då vi varit på semester i Dalarna. Har också drömt om att jag haft psykos. Jag har sett saker, hört saker och trott att jag är med i en skräckfilm. Hur min sjuksköterska i öppenvården bara skrattat åt mig och sagt att jag är sjuk på riktigt. Att det inte är någon dröm.

Vad tror ni om drömmar? Jag vet inte riktigt vad jag tror. Men när jag drömde om att jag var "död" så var det så fridfullt. Jag säger inte att jag vill dö. Det vill jag inte. Jag har en bra pojkvän och jag börjar jobba på måndag. Mitt första pass, ska bli sjukt kul.

Men min kropp säger att någonting är fel. Jag kanske bara inbillar mig men jag ska be min sjuksköterska skriva remiss på blodprov. Så vi kan kolla det iallafall, så jag inte behöver oroa mig i onödan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tror att något är fel så är det ju bra att du är uppmärksam. Har också drömt att jag dött och att det varit fridfullt, utan en egnetlig önskan att dö så det är nog inte så farligt. Vet inte vad jag tycker om drömmar men vill nog tro att det finns budskap i dom. Hoppas allt blir bra med jobbet!

2016-08-21 @ 00:14:48
Postat av: E

Grattis till jobbet!

2016-08-22 @ 18:17:43
URL: http://1nk0gn1t0.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: