Suck

Har precis betalt min sjukhusräkning.. Fyfan nästan 4000kr. Känns som ett rån. Är lite dubbel när jag tänker efter, fine jag fattar att det kostar att ligga inne men är man tvångsinlagd har man fan inget annat val än att betala den där jävla räkningen. Hade dessutom en räkning till på nästan 400kr bara för ett besök på somatiska akuten. Jaja, nog om mitt klagande. 

Har förresten kommit hem från Grekland nu. Har haft en otroligt bra vecka. Skönt att vara hemma men nu måste man tillbaka till verkligheten och det vanliga livet. Hoppas allt går bra och att jag slipper en dipp.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstår dig precis. Som om det inte räcker med att bli tvingad att vara där, de har fan mage att ta betalt för det också. Man får väl vara glad för högkostnadsskyddet antar jag, annars hade man väl betalat av tills man går i pension.

Postat av: Allt oviktigt

Att betala sjukhusräkningar är verkligen inte en höjdare. Jag hade önskat att avgiften var inkomstbaserad eller att avgiften per dygn skulle minska efter 2-3 veckor. Vårdas man ett dygn så är det inte dyrt men är det många dygn blir det en saftig räkning

2015-06-04 @ 16:12:01
URL: http://alltoviktigtochviktigt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: