Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du "räknas" som att skriva?

2015-03-26 @ 14:40:45
Postat av: Viljaleva.devote.se

Hej. Hittade din blogg idag faktiskt. Blir berörd av vad du skriver om allt inom psykiatrin. Jag hoppas att du kan ta dig ur detta. Sluta inte skriva. Jag vill gärna följa din kamp. O sluta inte kämpa. Varit där o vet hur det är. Kram<3

2015-03-26 @ 22:22:22
Postat av: Christian

Skriv så länge du mår bra av att skriva. Skit i det om det får dig må dåligt. Glöm inte att maila mig bara om du lägger ner bloggen. Jag vill inte försvinna ur ditt liv. [email protected]

2015-03-30 @ 07:32:15
URL: http://stabil.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad har du för syfte med dit skrivande? Varför vill du dela med dig av allt du skrivit till hela världen? Jag undrar bara ärligt, det kanske kan ge dig en anledning till att fortsätta

2015-03-31 @ 14:55:03
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ha en sån där frågestund igen! Kram

2015-03-31 @ 14:55:45
Postat av: Ann Pettersson

Hej!
Jag håller på med en serie om intervjuer om Psykisk Ohälsa på min blogg och jag skulle bli jätteglad om jag fick intervjua dig. Om du vill vara med så maila mig på [email protected]

2015-04-01 @ 17:13:39
URL: http://nouw.com/Annorlunda
Postat av: MissManic

Jag ser alltid till att ha ett block med mig, där skriver jag typ listor med vad jag kan göra när ångesten är på väg, så jag kan distrahera mig.
När jag har en bättre dag så skriver jag ner de saker hos mig som är positivt.
Skriver även ner när personalen gjort något fel eller kränkande, så jag Kan anmäla dom om jag vill. Sist jag var inlagd så var det 4 seriösa fel på 5 veckor.
Har dock inte anmält, orkar inte riktigt med den pressen.
Men, jag kan om jag vill..

2015-04-03 @ 12:46:32
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: