Update

Är kvar på psyk. Hade dock nattperm som gick bra, eller bra och bra. Jag överlevde men kom inte tillbaka "hel". Men det är ju inget speciellt, jag självskadar ju överallt så aja. En skötare frågade mig imorse varför jag hade förband på armen. Sa att det var gammalt. Pratade med K här på avdelningen och sa att om det är en dag sen så är det gammalt, haha... På måndag kommer läkaren och ska göra mitt allra yttersta för att bli utskriven. Är så jävla less på detta ställe att jag får panik. Skulle ju inte påstå att det hjälper att vara här.. Det kanske det inte ska göra heller... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har det gått? Blir det rättspsyk ? Tänkte du har ju skadat dig efter dom sa så :(

2015-04-20 @ 16:17:08
Postat av: Emma

Förstår att du är less, klarar du dej hemma?
Kram

2015-04-21 @ 09:29:22
URL: http://mejomitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: