20 juni

Tycker att jag har det ganska bra nu. Har inte börjat med Cipralex än, läkaren hade "glömt" att lägga in den i apodosen. Tror dock att hon är sur på mig och min ssk för att vi "röstade" ner henne, därför hon inte lagt in den. Eller så hade hon bara mycket att göra innan semestern.. 

Ska ha möte också med psykologen jag ska ha i öppenvården nu när min ssk går på semester. Hon gjorde min borderlineutredning så jag vet inte riktigt om jag tycker om henne men jag får väl ge det en chans iallafall. 

Måste berätta också. Jag har träffat en pojke. Eller pojke och pojke, han är 7 år äldre än mig. Världens snällaste. Tror att jag börjar bli kär i honom. En fantastisk känsla. Jag känner mig inte lika ensam sen jag träffade honom. 

Har varit mycket hos våra grannar också. Hon sa att hon ville skriva en bok baserad på mitt liv. Det kändes ganska coolt. Den ska vara inriktad till vårdpersonal samt väktare, eller egentligen alla yrken där dom kan greppa tag i en människa och hålla i den.. 

Ja det får nog vara allt för den här gången.


Kommentarer
Postat av: S

Glad för din skull!

Svar: Tack :) försökte kommentera på din blogg men det gick inte :(
Fanny Gille

2016-06-22 @ 14:08:23
URL: http://attlevaiettluftslott.blogspot.com
Postat av: S

Åh hade missat att göra så alla kan kommentera! Tack! Har fixat det nu :)

2016-06-23 @ 19:30:17
URL: http://attlevaiettluftslott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: