Update

Har varit kaos dom sista veckorna. Självskadandet har ökat kraftigt. Jag har slutat med stilnocten då jag flera gånger skar mig i sömnen. Vaknade på morgonen med blod i hela sängen. Tackar Gud att jag inte skar av något allvarligt och tackar Gud igen för att jag inte satte mig i bilen och åkte till akuten och sydde. Minns ingenting av händelserna men kommer få leva med fula ärr. Det värsta var att det var liksom ingen gräns på hur mycket man kunde skära, såren var så stora så första gången insåg jag vad jag egentligen var kapabel till. Tänk om jag hade skärt mig i en artär och förblött i sömnen. Har ju lovat min familjehemsmamma att inte försöka ta livet av mig hemma men hur skulle hon kunna veta att jag inte gjorde det med flit?

Aja. Fick nästan vårdintyg i tisdags. Tacka Gud att jag inte fick det då det är Valborg på lördag och jag tänkte försöka att vara full och lycklig för en gångs skull.  
Fick nästan vårdintyg idag hos psykologen då hon absolut inte tyckte att jag borde vara i staden på Valborg. Detta pågrund av att det aldrig har gått bra med alkohol och staden, kombinationen liksom. 

Jag skulle väldigt gärna vilja sluta detta liv men jag vill ha den perfekta planen. En plan som inte går att misslyckas med. Detta är då typ omöjligt känns det som men jag har en plan som jag tror starkt på. 

Alla frågar mig om jag har satt något nytt datum men jag säger nej. Vill absolut inte bli inlagd. Jag vill klara det här, en sista gång.


Kommentarer
Postat av: Ola

Vet du hur stark du är?

Kan du se tillbaka och tänka att tänk så jävla mycket jag har gått igenom och ändå är jag kvar. Även med de försök du har gjort på ditt liv och de gånger du blivit "räddad". Så har du gjort det mesta själv.

Att du under så många dagar ändå bestämt dig för "ett litet tag till".

Kanske så kommer den dagen där "ett litet tag till" blir ett långt tag till.

Även om jag aldrig försökt ta mitt liv så har drömmen om att få det att avslutas varit stark inom mig. För min egen del så blev att leva ett litet tag till förvandlades till att jag ville leva för evigt.

Oavsett vad som händer så är du en stark människa som gör det bästa du kan av en dålig situation. Jag ser att du kämpar!

2016-04-29 @ 20:24:05
URL: http://fantastiskthelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: