29 juni

Tycker inte alls om nya uppdateringen på blogg.se. Seriöst, jag fattar ingenting.
Annars då?
Jo livet flyter på ganska bra. Träffar min pojk så ofta jag kan. Känner mig lite kär så det är jättemysigt. Hade en fantastisk midsommar hos våra grannar med femkamp, god mat och väldigt trevligt sällskap. Pojken var hos mig från torsdag-söndag så vi hade det väldigt bra.

Har inte självskadat på 16 dagar nu. Det känns också väldigt bra. Har inte alls samma ångest som jag hade för några veckor sedan. Har också börjat med cipralexen. Jag var ju rädd för att jag skulle gå ner mig totalt då jag brukar göra det när jag börjar med ssri men jag har inte alls känt mig så nere så det är så jävla skönt!

Just nu är jag uppe i Dalarna med två kompisar, vi har varit här sen i söndags. Har lite hemlängtan till hästarna och mina katter. Men jag åker hem på lördag så jag får ta igen det då.
Aja det var nog allt för denna gång!



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja kärlek kan göra mycket för välmåendet. Härligt att höra att du haft det bra och inte gjort dig illa på ett tag, bra gjort!

2016-06-30 @ 16:39:03
URL: http://www.borderlinelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: