Jaha

Ja angående gårdagen...
Åkte in till min stad på morgonen och hade ect behandling. Efter det hade jag en burk lergigan som jag hämtade ut i slutet av januari. Resultatet blev en överdos. Hade samtal med min öppenvårdskontakt på eftermiddagen och han märkte att något var på tok så tydligen hade jag sagt till honom vad som hänt. Blev sedan blåljus och sirener till akuten och där börjar mitt minne svika mig. Blev iallafall flyttad till AIMA och sedan till psyk så nu ligger jag här med LPT och livet suger apkuk. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Christian Brandin

Är LPT tvångsvård? Hur mår du nu???

2015-02-25 @ 22:18:50
URL: http://stabil.blogg.se
Postat av: mejomitt.blogg.se

Ta hand om dej själv vännen! Kram

2015-02-27 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: