Inre kaos

Det känns som att min kropp börjar lägga av. Kan inte äta, spyr upp allt. Mina ben orkar knappt bära mig, vilket dock kan bero på det lilla jag får i mig. Går med konstant huvudvärk, vilken blir ännu värre efter ectn. Håret blir stripigt, trots dusch. 

Känner mig så tom i kroppen, vilket sen kan resultera i att alla känslor kommer på en gång vilket leder till panikattacker. ( tack borderline!!!!) 

Hoppades verkligen att första ectn skulle ge lite resultat men den här kvällen har varit den värsta på länge. Slutade med att jag skar mig. Tyvärr börjar mitt självskadebeteende bli en drog igen. Fan också. Trodde verkligen att jag skulle klara det men nej.

Som tur är finns det verkligen underbar personal på avdelningen. Iallafall dom flesta. Dom lämnar inte när man har ångest upp i taket. Dom väntar till medicinerna börjar verka och ökar tillsynen så jag inte gör något dumt självmordsförsök när jag mår som jag mår.  

Jag ber till gudarna att ectn ska hjälpa annars är jag nog ett hopplöst fall och förtjänar att dö då jag bara gör alla andra besvikna och ledsna. 


Kommentarer
Postat av: Amanda CL

kan det bero på narkosen som gör att du spyr upp maten?
kram

2014-12-01 @ 23:53:14
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: Mykene

Jag vet hur svårt det är att stå emot viljan att skada sig själv, men försök att dra nytta av det stöd du har som inlagd istället <3

2014-12-03 @ 15:43:00
URL: http://mykenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: