Uppdatering av läget

Ja jag har verkligen varit dålig på att blogga om vad som faktiskt händer i mitt liv just nu.

Jag är fortfarande kvar på psyk men nu har vi satt ett utskrivnings datum vilket är den 22/9. Det känns jätteskönt och jag ska då flytta till ett familjehem långt åt fanders men det ska säkert gå bra. Det är till ett par som har ett stall med 11 hästar och jag kommer då få ansvar för två hästar som man också kan rida på. Alla är egentligen travhästar och hon som kommer bli min "extra mamma" kom 6:A i sm i trav. Jag ska då även få lära mig att köra trav vilket känns sjukt häftigt.

Jag har också varit ute med min mamma på stan och börjat köpa nya kläder till min garderob då vi ska slänga alla gamla "sjuka" kläder som hon uttryckte sig. 

Självskadandet går det åt helvete med. Skär mig inte så mycket men har kommit på andra sätt att skada mig på som jag inte tänker ta upp här pågrund av att det kan trigga.

Idag var även min bästa vän handleder här. Det var verkligen sjukt behövligt då vi inte setts på två månader drygt.

Jag har även börjat träna igen. Dock bara på motionscykeln som står på den stora balkongen eftersom jag inte får gå ut. Dock får jag ju gå ut på promenader med personal och anhöriga men jag hatar verkligen hatar promenader. 

Ja det var väl inte så mycket mer jag hade att säga. Nu ska jag läsa ut boken "odjuret" av Roslund och Hellström!


Kommentarer
Postat av: Rose red

Tack för din kommentar, det värmde <3

2014-08-31 @ 00:04:15
URL: http://redtears.blogg.se
Postat av: Amanda CL

jag håller tummarna för dig!

2014-08-31 @ 20:31:56
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: